Informacje dla zarejestrowanych

Jak zadbać o jakość połączenia?

Przede wszystkim należy upewnić się, że używana przeglądarka jest. Za pomocą poniższego testu można sprawdzić czy przeglądarka jest zaktualizowana:

https://updatemybrowser.org/

Jakie przeglądarki wspierają technologię webinarową?

Obecnie, możesz korzystać z technologii WebRTC na najaktualniejszych wersjach przeglądarek Google Chrome, Opera, Safari, Mozilla Firefox, Edge. Wymienione przeglądarki w pełni wspierają naszą najnowszą technologię audio-video.

Zachęcamy do korzystania z najaktualniejsze wersji przeglądarki Google Chrome, ponieważ jest najbardziej kompatybilna pod względem integracji z technologią WebRTC.

Na jakich przeglądarkach uczestnicy mogą dołączyć do wydarzenia poprzez urządzenie mobilne?

Pokój webinarowy w wersji mobilnej działa tylko na przeglądarkach Chrome oraz Safari. Aby dołączyć do pokoju webinarowego uczestnicy muszą posiadać na swoim urządzeniu mobilnym ich najbardziej aktualną wersję.

Zalecamy także upewnienie się, że połączenie jest wystarczająco stabilne, a także, że ma wystarczającą przepustowość.

Jeśli jest taka możliwość, to lepiej korzystać z połączenia kablowego, które jest o wiele stabilniejsze, niż Wifi.

W trakcie wydarzenia należy także zamknąć wszelkie inne otwarte okna przeglądarki, wyłączyć inne programy i aplikacje oraz upewnić się, że w tle nic nie jest pobierane lub nie odbywają się w tle żadne aktualizacje.

Kontakt / pomoc

webinar@dietomedica.pl / lub facebook messenger

Inne

? Wszystkie zarejestrowane osoby otrzymają materiały (w tym nagranie). Informację z dostępnością na drugi dzień po zakończonym webinarium.
? Certyfikaty wysyłamy po około 5 dniach roboczych od zakończonego webinarium