Serdecznie zapraszamy na webinar z dietetykiem sportowym p. Justyną Mizerą w którym omówimy podstawowe aspekty suplementacji w sporcie.
Dołącz do webinaru z Dietomedica! Dla wszystkich uczestników szkolenia poza dużą dawką wartościowej i aktualnej wiedzy (opartej na najnowszym wynikach badań naukowych) przygotowaliśmy także materiały dodatkowe. Ponadto każdy z uczestników otrzyma certyfikat uczestnictwa.
Zapraszamy do zapoznania się z planem wydarzenia.
Informacje dla zarejestrowanych
Link z dostępem do webinaru otrzymali Państwo na swój adres email podczas rejestracji. Aby dołączyć do webinarium należy kliknąć w link o nazwie „Dołącz” we wskazanym terminie.
W przypadku gdy pomimo rejestracji w swojej skrzynce odbiorczej nie znajdują Państwo linka z dostępem do webinarium prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie folderu SPAM.
Jak zadbać o jakość połączenia?
Przede wszystkim należy upewnić się, że używana przeglądarka jest. Za pomocą poniższego testu można sprawdzić czy przeglądarka jest zaktualizowana:
Jakie przeglądarki wspierają technologię webinarową?
Obecnie, możesz korzystać z technologii WebRTC na najaktualniejszych wersjach przeglądarek Google Chrome, Opera, Safari, Mozilla Firefox, Edge. Wymienione przeglądarki w pełni wspierają naszą najnowszą technologię audio-video.
Zachęcamy do korzystania z najaktualniejsze wersji przeglądarki Google Chrome, ponieważ jest najbardziej kompatybilna pod względem integracji z technologią WebRTC.
Na jakich przeglądarkach uczestnicy mogą dołączyć do wydarzenia poprzez urządzenie mobilne?
Pokój webinarowy w wersji mobilnej działa tylko na przeglądarkach Chrome oraz Safari. Aby dołączyć do pokoju webinarowego uczestnicy muszą posiadać na swoim urządzeniu mobilnym ich najbardziej aktualną wersję.
Zalecamy także upewnienie się, że połączenie jest wystarczająco stabilne, a także, że ma wystarczającą przepustowość.
Jeśli jest taka możliwość, to lepiej korzystać z połączenia kablowego, które jest o wiele stabilniejsze, niż Wifi.
W trakcie wydarzenia należy także zamknąć wszelkie inne otwarte okna przeglądarki, wyłączyć inne programy i aplikacje oraz upewnić się, że w tle nic nie jest pobierane lub nie odbywają się w tle żadne aktualizacje.
Kontakt / pomoc
webinar@dietomedica.pl / lub facebook messenger